Halloween

Și pentru că dau de obicei pe aici când vreau să scriu ceva de nașpa despre ceva anume, mă gândesc că (NU vreau să pun virgulă) ar trebui să vorbesc și despre Halloween. Sărbătoarea aia în care tipele cuminți se îmbracă „curva-style” și băieții iau postura unui super-erou gen Șpaidermen. De ce? Să fie badass. Să fie în trend. Să fie pă zonă.

Și aici nu vorbesc de cei care ies de Halloween în oraș la un „party”. Ci de ăia care au impresia că sărbătoarea asta e a doua venire a berii pe Pământ, o consideră sărbătoare națională, de tradiție și încă au urmele machiajului de la costumul de anul trecut.

Ești hardcore, nenea? Îmbracă-te ca Batman tot anul. Fii epic. Sau mai bine, găsește un costum de unicorn. Și mergi doar în 4 labe. Intră în spiritul sărbătorii. Arată-le tuturor cât de importantă e sărbătoarea asta pentru tine. Și în ziua de Halloween.. bombă! Ia pe tine o pereche de blugi și un tricou. Îți garantez că o să primești mai multă atenție în fiecare din cele 365 de zile. Doctorii o să îți schimbe prescripția și rudele vor fi fericite.

E o sărbătoare penibilă. Dar recunosc: am ieșit și eu odată la o petrecere și m-am lăsat pictat pe față. M-am simțit jenat după 10 minute. Parcă eram un clovn șomer. Get serious.

Iar fetele.. puteți sta îmbrăcate ca de Halloween când doriți voi. Jumătate din voi și așa o faceți oricum.

Categorii:Uncategorized Etichete:,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu